Jag är inte är särskilt musikalisk av mig



Jag funderar på att lära mig spela något musikinstrument för det vore ju kul att ta fram en gitarr eller ett munspel på en fest och spela en truddilutt. Problemet är bara att jag inte är särskilt musikalisk av mig men det borde ju inte vara helt omöjligt för mig att lära mig spela lite grann. Frågan är bara vilket instrument man ska satsa på, det måste ju vara något instrument som är lätt att lära sig och munspel är jag lite intresserad av att lära mig att spela för jag tycker att det är lite coolt med munspel och det är ju ett litet instrument så man kan ha det med sig hela tiden. 

Jag har alltid varit imponerad av folks om kan spela instrument och det är något som jag gärna själv skulle vilja lära mig även om jag vet att jag inte är musikalisk av mig men det ska nog gå att lära sig. Jag ska i alla fall göra mitt bästa för att lära mig att spela munspel eller möjligtvis gitarr men det känns nästan lite svårare att lära sig.