Jag funderar på att inreda mitt hem



Jag funderar på att inreda mitt hem lite för det är något som jag inte har gjort, jag har liksom bara köpt lite möbler och kanske köpt en tavla eller två som jag tycker om men om man ska vara ärlig så har jag bott här i ganska många år utan att egentligen ha inrett hemmet och det är ju naturligtvis under all kritik och jag kan ju inte påstå att det är särskilt fint hemma hos mig men det ska det bli ändring på för det är ju viktigt att man trivs i sitt hem för det är ju där man spenderar huvuddelen av sin tid, om man inte räknar med jobbet för jag tror nog att jag är mer på jobbet än vad jag är hemma och det är ju lite dumt men så är det ju i alla fall och jag kan ju inte påverkar min miljö på jobbet så mycket egentligen så jag får satsa på att göra fint hemma istället för det är ju så att ens humör påverkas av den omgivning som man befinner sig i och därför är det så viktigt att man har en trevlig miljö hemma. 

Jag ska leta runt på nätet efter tips och inspiration innan jag börjar inreda hemmet för jag har ingen aning om hur jag vill ha det egentligen och jag vet inte om det här med design är min grej egentligen.