Jag tycker att det börjar bli väldigt trist



Jag tycker att det börjar bli väldigt trist i det här vädret och jag känner att jag behöver ett miljöbyte och jag skulle inte ha något emot en varm miljö i något annat land och bo på ett lyxigt hotell nära havet för det är verkligen något som jag känner att jag skulle må bra av nu. Man måste ju få lite variation i vardagen och en liten semester är ju perfekt om man känner för att byta miljö för en stund och nu när det har varit så kallt så länge så längtar man ju verkligen efter lite sol och värme och en utlands semester vore ju inte helt fel för det dröjer ju ett tag innan  det blir sommar igen och jag tror inte att jag vill vänta så länge utan jag drar nog utomlands en vecka eller två känns det som och det är något som jag verkligen ser fram emot kan jag säga för det var ju ett tag sedan man låg på stranden och solade sig.