Jag har köpt många onödiga prylar genom åren



Jag funderar på att köpa en eltandborste för det verkar ju lite roligt och det är nog väldigt bra för tänderna också men samtidigt så kan jag tycka att det är höjden av lathet om man inte ens orkar borsta sina tänder manuellt och det är ju verkligen ett tecken på att man har allt om man börjar fundera på att skaffa sig en eltandborste. 

Jag har köpt många onödiga prylar genom åren, prylar som jag bara har använt en eller två gånger på sin höjd och sedan så ligger dessa saker bara och tar plats och nu har jag väldigt ont om plats för det är fullt precis överallt och det är dags för mig att rensa och kasta en massa saker som jag inte behöver längre och det kanske till och med går att sälja några grejer och då får jag ju lite extra pengar och det vore ju inte helt fel men då ska jag inte köpa några mer onödiga prylar utan då kanske jag ska resa någon stans för pengarna istället.